BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI:
Kāpēc neizdodas veikt apmaksu ar maksājuma karti?
Pirmkārt pārbaudiet vai kontā ir pietiekoši daudz naudas.
Pārbaudiet vai visus prasītos datus maksājuma formā esiet ievadījis korekti.
- Vai jūsu karte ir Maestro, Visa vai Mastercard?
- Vai jūs ierakstījāt kartes numuru, kas redzams uz jūsu kartes?
- Vai ievadījāt kartes derīguma termiņu?
- Vai lauciņā “Kartes īpašnieks” ievadījāt vārdu uzvārdu bez garumzīmēm un mīkstinājumiem (tieši tā kā uzrakstīts uz kartes lauciņā ?
- Vai ierakstījāt CVC2/CVV2 numuru, kurš atrodams jūsu kartes otrā pusē?
Ja viss ievadīts korekti, taču maksājuma forma atgriež kļūdu, pārbaudiet vai maksājuma karte ir reģistrēta drošiem pirkumiem internetā. Reģistrēšanu drošiem pirkumiem jāveic jūsu bankas internetbankā.
Ja tomēr nesanāk samaksāt, rakstiet mums uz info@ticketpoint.lv – ar prieku palīdzēsim.
Kāpēc nesaņēmu e-biļeti?
E-biļetes PDF formātā tiks automātiski nosūtītas uz jūsu norādīto e-pastu pēc apmaksas veikšanas.
Ja e-pasts būs norādīts nepareizi, tad biļetes tiks aizsūtītas uz nepareizo e-pastu.
Ja e-pasts tika norādīts pareizi, taču e-biļetes nav atrodamas, pārbaudiet vai e-biļete gadījumā nav iekritusi mēstuļu (spam) kastītē.
Ja tomēr nevarat atrast e-biļeti, rakstiet uz info@ticketpoint.lv.